Önskelista

Jag fyller 1 år snart (22/3) och jag och mamma ska skicka ut inbjudningskort till mitt kalas då vi kommer hem. Jag har funderat lite på vad jag önskar mig här borta och tänkte passa på att skriva det här. Man vet ju aldrig vem som läser...

* Badleksaker
* Stövlar, strl 20
* Regnkläder, strl 80-86
* Badbyxor, strl 74 (med inbyggt skydd/blöja)
* Egen tallrik,mugg och bestick
* Leksak/sysselsättningsmatta till bilen
* Skor, strl 19
* Kläder, strl 74
* Presentkort på Barnens Hus (till en ny bilbarnstol)
* Spännande sagoböcker

Det var allt jag kom på just nu, snart kommer vi hem!

Astronauten Noah

Kommentarer
Postat av: Elias

Hej Kompis!



Tack för inbjudan till ditt kalas. Jag, mamma och pappa kommer gärna. Bra att du har skrivit en önskelista också :).



Kram Elias

2009-03-13 @ 15:54:59
Postat av: Maja

Vilken braig önskelista Noah :)

2009-03-15 @ 16:35:23
URL: http://majalarsson24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0