Jag kan vinka

Jag lär mig nya saker varje dag, nu kan jag vinka och gör det bara man säger på rätt sätt. Alla ler och vinkar tillbaka då jag vinkar, det är kul. Vi är lite småkrassliga här hemma, hoppas det går över snart för vi har lite att ordna med till mitt kalas. Jag har redan fått en present och det är de kläder jag ska ha på mig på kalaset. Tur att mamma och Peter är så snälla!

Idag åkte snälla gudmor Hanna hem till England. Det var kul att busa och leka med henne och jag fick jättefina presenter och kläder. Hoppas vi ses snart igen? Här kommer bilder tagna för ganska precis ett år sen. Mammas gulliga kompisar och familjen ordnade en babyshower och jag fick jättefina saker. Tänk, då visste de inte att jag snart var på väg ut.

BabyshowerI mammas mage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0