Nu går det undan

Vi har varit på lite semester så jag har inte kunnat skriva så mycket. Jag tycker det är så kul att gå och röja runt också så jag hinner inte med min blogg riktigt. Mitt favorit ord just nu är titta och det säger jag mest hela tiden. Nu då det är så varmt ute har jag fått bada en del i barnpooler och det älskar jag. Mormor och de har ju flyttat nu så de har en baksida så där ska vi nog ha en liten pool åt mig. Snart börjar jag på förskolan också, fick ett litet vykort av dem igår. Det ska bli jättekul! Tänk mamma som får se efter en massa andra barn men inte mig... Hon ska ju få en ny klass med 29 elever tror jag det var. Nu ska jag sova lite middag innan vi ska iväg på liten utflykt.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Noah , hoppas att mamma låter dig få träffa pappa lite grann under semestern.



Kram från oss på Hasselgatan.

2009-08-29 @ 07:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0