Disney

Vi har haft en heldag med Disney som tema tidigare i veckan. Titta så mycket fint och roligt jag fått se. Jag ville inte sova på hela dagen utan vara med och se på precis allt.  Jag har kommit på att om jag gnäller och skriker lite precis då jag ska sova så orkar jag vara vaken lite till, de andra tycker inte om min nya idé riktigt lika mycket som jag. Mamma säger att jag blivit riktigt lång, det stämmer nog då mina favoritbyxor är lite korta. Vi försökte väga mig igår och då såg det ut som om jag väger 9 kg, vi får se vad Eva på Bvc säger sen då vi är hemma igen.

Over and out

Jag & Musse Pigg
Nalle Puh
De 7 dvärgarna

Kommentarer
Postat av: Frida

sötis!

2009-03-01 @ 20:26:51
URL: http://www.fridaheerman.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0