Börjar bli stor nu

Jag växer så det knakar och lär mig nya saker varje dag. Har hittat det här roliga med böcker nu, gillar att sitta och bläddra i dem och tugga lite på dem såklart. Kryper superfort och ställer mig upp mot precis allt, ingen idé att gå än bara då krypandet går så mycket fortare. Älskar att pilla på tv:n men det är ju ajaj, jag glömmer det ibland bara. Inte lätt att hålla koll på allt hela tiden. Nu ska jag äta lite gröt, over and out!

Busen Noah
Full fokus
Snart går jag nog

Kommentarer
Postat av: Anka & Theo

Tjena kompisen!

Nu var det länge sen vi sågs, men nu mår jag toppen bra!!!

Mamma & jag har lite packet här som ligger o väntar på dig!!!

Vi ska vara hemma i början på veckan, så då får ni jätte gärna dejta oss...

Kramar

2009-04-05 @ 15:39:01
URL: http://bandybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0